Identifikace postojů zákazníků k oděvní značce – Simona Kovářová
Simona Kovářová
Bakalářská práce
Identifikace postojů zákazníků k oděvní značce
Identification of Customer Attitudes to the Clothing Brand
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je identifikace postojů zákazníků k oděvní značce Peek & Cloppenburg. Peek & Cloppenburg je mezinárodní řetězec maloobchodních prodejen s módním zbožím na vysoké úrovni. Výzkum je prováděn pro ostravskou prodejnu v obchodním centru FORUM Nová Karolina. Hlavním cílem výzkumu této bakalářské práce je identifikovat postoje zákazníků ke značce Peek & Cloppenburg. Mezi dílčí …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the identification of customer attitudes to the clothing brand Peek & Cloppenburg. Peek & Cloppenburg is the international chain of retail trade stores with fashionable goods on high level. The research is conducted for store in the shopping centre FORUM Nová Karolina in Ostrava. The main aim of the thesis is to identify attitudes of customers to the clothing brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Jan KOŽUŠNÍK -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Lucie LIŠKOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Aneta Polášková -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Veronika Vláčilová