Děti s poruchami pozornosti ve výuce náboženství – Bc. Marie RAMPÁČKOVÁ
Bc. Marie RAMPÁČKOVÁ
Diplomová práce
Děti s poruchami pozornosti ve výuce náboženství
Children with attention disorders in religious education
Anotace:
Tématem diplomová práce jsou Děti s poruchami pozornosti ve výuce náboženství. Hlavním cílem je prozkoumat téma dětí s poruchami pozornosti vzhledem k výuce náboženství. V teoretické části, je vymezen pojem pozornost, její vlastnosti, a také exekutivní funkce jako nástroj seberegulace. Poté je popsán syndrom ADHD, jeho vznik, výskyt a projevy a jeho diagnostika. Dále jsou popsány terapeutické přístupy …víceAbstract:
The topic of this thesis is Children with Attention Disorders in Religious Education. The main objective is to explore the subject of children with attention disorders in the context of religious education. The theoretical part defines the concept of attention, its properties, and executive functions as tools for self-regulation. It also describes the ADHD syndrome, its origin, prevalence, manifestations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alice Košárková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAMPÁČKOVÁ, Marie. Děti s poruchami pozornosti ve výuce náboženství. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství náboženství pro základní školy / Učitelství náboženství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva