Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Bartošíková Bartošíková
Bc. Bartošíková Bartošíková
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of a selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci, kterou využívá Ranč u Bobiho a následně navrhnout doporučení k jejich zlepšení. Teoretická část zahrnuje charakteristiku marketingové komunikace ve službách a prvky marketingového komunikačního mixu. V praktické části práce je nejprve představena společnost Ranč u Bobiho. Dále je proveden marketingový výzkum, jsou stanoveny výzkumné otázky …víceAbstract:
The diploma thesis aims to evaluate the marketing communication used by „Ranč u Bobiho“ and then to propose recommendations for their improvement. The theoretical part includes the characteristics of marketing communication in services and elements of the marketing communication mix. In the practical part of the work, the company „Ranč u Bobiho“ is first introduced. Furthermore, marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/me1p6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Krupka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev