Bára Ostřížková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané vysoké školy

Marketing communication of a selected university
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Masarykovy univerzity v Brně. První část se seznamuje s teorií z oblasti marketingového a komunikačního mixu. Zahrnuje také definici terciárního vzdělávání a marketingu vysoké školy. Druhá část je zaměřena na vybranou vzdělávací instituci. Představuje Masarykovu univerzitu, analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a způsob prezentace univerzity …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing communication of Masaryk University in Brno. The first part introduces the theory of the marketing and communication mix. It also includes the definition of tertiary education and the marketing of a college. The second part is focused on the selected educational institution. It presents Masaryk University, analyzes the external and internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.