Bára Ostřížková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Marketing communication of a selected university
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Masarykovy univerzity v Brně. První část se seznamuje s teorií z oblasti marketingového a komunikačního mixu. Zahrnuje také definici terciárního vzdělávání a marketingu vysoké školy. Druhá část je zaměřena na vybranou vzdělávací instituci. Představuje Masarykovu univerzitu, analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a způsob prezentace univerzity …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing communication of Masaryk University in Brno. The first part introduces the theory of the marketing and communication mix. It also includes the definition of tertiary education and the marketing of a college. The second part is focused on the selected educational institution. It presents Masaryk University, analyzes the external and internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/qqlhv/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev