Ing. Vlasta Diblíková

Master's thesis

Personální činnosti v call centru

Human resource activities in the call centre
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou personálních činností v call centru. Jednotlivé činnosti jsou popsány jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Cílem práce je provést analýzu stávajících personálních činností v call centru a pomocí metody dotazování, techniky dotazníků, zjistit současný stav a dle zhodnocených výsledků doporučit opatření, která povedou ke snížené fluktuace operátorů …more
Abstract:
This thesis is focusing on the human resource problems within the call centre. Individual processes are described from theoretical as well as practical view-point. The aim of this thesis is to carry out an analysis of current human resource activities and processes in the call centre. Through methods of questionnaires and questionnaire techniques establish their current situation. Based on the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Diblíková, Vlasta. Personální činnosti v call centru. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera