Tomáš Lát
Bakalářská práce
Marketing FC Vysočina Jihlava
Marketing FC Vysočina Jihlava
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, který působí v druhé nejvyšší fotbalové soutěži v České republice. Vrcholové sportovní organizace se v posledních letech více zaměřili na marketing, který může způsobit značné zvýšení především příjmů, ale i oblíbenosti organizace. Osobně si myslím, že v rámci sportu je marketing oblastí, která se i nadále bude v nejbližší …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing of the football club FC Vysočina Jihlava, which operates in the second highest football competition in the Czech Republic. In recent years, top organizations have become more concerned with marketing, which can cause a significant increase in revenue, but also in the popularity of the organization. Personally, I think that within sports, marketing area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xxnfiq xxnfiq/4
3. 6. 2022
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022