Vendula Celuchová

Diplomová práce

Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu

Marketing communication of sustainable fashion brands on Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací udržitelných značek módy na Instagramu. Hlavním cílem práce je doporučit vhodný způsob komunikace na sociální síti Instagram pro udržitelné značky módy na českém trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kdy první kapitola je věnována online marketingu a je zde poukázáno na důležitost sociálních sítí pro marketing firem se zaměřením na Instagram …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication of sustainable fashion brands on Instagram. The main goal of the thesis is to recommend a suitable method of communication on Instagram for sustainable fashion brands in the Czech market. The thesis is divided into four chapters, where the first chapter is devoted to online marketing, and the importance of social media for company marketing is pointed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88713