Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu – Vendula Celuchová
Vendula Celuchová
Diplomová práce
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Marketing communication of sustainable fashion brands on Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací udržitelných značek módy na Instagramu. Hlavním cílem práce je doporučit vhodný způsob komunikace na sociální síti Instagram pro udržitelné značky módy na českém trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kdy první kapitola je věnována online marketingu a je zde poukázáno na důležitost sociálních sítí pro marketing firem se zaměřením na Instagram …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing communication of sustainable fashion brands on Instagram. The main goal of the thesis is to recommend a suitable method of communication on Instagram for sustainable fashion brands in the Czech market. The thesis is divided into four chapters, where the first chapter is devoted to online marketing, and the importance of social media for company marketing is pointed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev