Bc. Lucie Lajsznerová
Master's thesis
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybrané společnosti, jejíž hlavním cílem je navrhnout doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří částí - teoretická východiska, vlastní práce, výsledky a diskuse. První část se zabývá literární rešerší zpracované na základě studia české i zahraniční odborné literatury. Literární rešerše vymezuje pojmy …moreAbstract:
The thesis focuses on the marketing communication of the selected company, the main objective is to propose recommendations for improving the current marketing communication. The thesis is divided into three parts - theoretical background, the practical part, results and discussion. The first part deals with a literature search based on the study of Czech and foreign literature. The literature search …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Reader: Andrea Řeháková, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights