Bc. Lucie Lajsznerová
Master's thesis
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybrané společnosti, jejíž hlavním cílem je navrhnout doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří částí - teoretická východiska, vlastní práce, výsledky a diskuse. První část se zabývá literární rešerší zpracované na základě studia české i zahraniční odborné literatury. Literární rešerše vymezuje pojmy …viacAbstract:
The thesis focuses on the marketing communication of the selected company, the main objective is to propose recommendations for improving the current marketing communication. The thesis is divided into three parts - theoretical background, the practical part, results and discussion. The first part deals with a literature search based on the study of Czech and foreign literature. The literature search …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Andrea Řeháková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva