Návrh marketingové strategie společnosti Lynx – Jan Vávra
Jan Vávra
Master's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti Lynx
Design of Marketing Strategy for Lynx Company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je pomocí získaných dat provést situační analýzu a na základě získaných výsledků analýzy navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti Lynx. Na úvodní část navazuje teoretická část, která cílí na marketingová východiska a teorii potřebnou pro následující analýzu. Třetí části je charakteristika společnosti Lynx, včetně jejího produktu a okolí. Poté následuje kapitola …viacAbstract:
The aim of this master´s thesis is to make situation analysis by using obtained information and based on that results design marketing strategy for chosen company Lynx. Introduction part is followed by theoretical part, which aims on marketing basis and theory needed for followed analysis. Third chapter is characteristic of Lynx company, including its product and environment. The thesis then continues …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Jiří Lošťák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova