Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy – Lukáš Chromý
Lukáš Chromý
Bakalářská práce
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Marketing strategy of the company entering new markets
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. při vstupu na nový exportní trh do Velké Británie. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti mezinárodního marketingu a jeho koncepcí, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentaci, targetingu, a positioningu. Analytická část se následně věnuje představení společnosti RUDOLF JELÍNEK …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with creating marketing strategy for RUDOLF JELÍNEK a.s. company to enter new export market, UK. The theoretical part of the thesis describes concepts of international marketing mix, communication mix, market segmentation, targeting and positioning. In analytical part of thesis is introduction of RUDOLF JELÍNEK a.s. company and analyzes of intern and extern environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků