Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky – Bc. Martina DOKLÁDALOVÁ
Bc. Martina DOKLÁDALOVÁ
Master's thesis
Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky
Possibilities of intervention methods of pre-school education with emphasis on the preparedness of children with binocular vision disorders before the beginning of compulsory school attendance
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky. Hlavním cílem je zařazení metodických souborů pracovních listů do domácího prostředí s následným zmapováním efektivity a přínosu. Tyto výsledky byly získány především prostřednictvím speciálněpedagogické diagnostiky …moreAbstract:
The Master thesis deals with the Possibilities of Intervention Methods of Pre-school Education with an Emphasis on Preparedness of Children with Binocular Vision Disorders. The main objective is to include methodological sets of worksheets into the home environment with the subsequent mapping of efficiency and benefits. These results were obtained mainly through special pedagogical diagnostics and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOKLÁDALOVÁ, Martina. \textit{Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/y698j4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOKLÁDALOVÁ, Martina. Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights