Negativní dopady marketingu pohledem marketérů – Ing. Simona Veithová
Ing. Simona Veithová
Bachelor's thesis
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Negative Consequences of Marketing Communication from the View of the Marketing Professionals
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá negativními dopady marketingu pohledem marketérů. V teoretické části práce popisuji historii a definici marketingu, jednotlivé prostředky marketingové komunikace. Věnuji se postavení dětí ve společnosti i v marketingovém prostředí. Popisuji regulace reklamy v České republice včetně praktických příkladů. V praktické části jsou představeny názory marketingových odborníků …viacAbstract:
This thesis is focused on negative consequences of marketing communication from the view of the marketing professionals. The theoretical part deals with the history and the definition of marketing, the various means of marketing communication. Attention is focused on the position of children in society and children in the marketing environment. I describe regulation of advertising in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jzc52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev