Veronika Zárubová

Diplomová práce

Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy

Consumer behavior of Běhej lesy runners
Anotace:
Cílem této práce je v teoretické části vymezit a definovat pojmy spojené se spotřebním chováním a marketingovou komunikací v oblasti sportovních akcí pro širokou veřejnost. Jsou vysvětleny pojmy jako je spotřební chování, jeho modely, spotřební predispozice, kupní rozhodovací proces a marketingová komunikace z pohledu sportovních akcí. V praktické části pak je cílem analýza spotřebního chování běžců …více
Abstract:
The aim of this work is, in the theoretical part, is to define concepts associated with consumer behaviour and marketing communication in the field of sporting events for the general public. Concepts such as consumer behaviour, its models, consumer predispositions, purchasing decision-making process and marketing communication from the perspective of sporting events are explained. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Lýdie Urbánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86028