Kateřina Formanová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Abstract:
Bakalářská práce analyzuje využívané nástroje marketingové komunikace v konkrétní maloobchodní jednotce dm drogerie. V této práci bylo přihlíženo k pohledu respondentů na nástroje in-store komunikace a podpory prodeje (věrnostní karty, reklamy atp.). Marketingová komunikace drogerie je hodnocena vcelku pozitivně, ale i přes to je zde potenciál pro zlepšení. Respondenti preferují drogerii zejména díky …more
Abstract:
Bachelor's thesis analyse implements of a marketing communication, that were used in the company dm drogerie markt. This thesis considered the respondent’s point of view of the in-store communication and sales promotion instruments (loyalty cards, advertising, sales promotion etc.). The marketing communication of this company has quite positive rating, however there is a potential for some improvements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Adéla Pražáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích