Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Kateřina Formanová
Kateřina Formanová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje využívané nástroje marketingové komunikace v konkrétní maloobchodní jednotce dm drogerie. V této práci bylo přihlíženo k pohledu respondentů na nástroje in-store komunikace a podpory prodeje (věrnostní karty, reklamy atp.). Marketingová komunikace drogerie je hodnocena vcelku pozitivně, ale i přes to je zde potenciál pro zlepšení. Respondenti preferují drogerii zejména díky …moreAbstract:
Bachelor's thesis analyse implements of a marketing communication, that were used in the company dm drogerie markt. This thesis considered the respondent’s point of view of the in-store communication and sales promotion instruments (loyalty cards, advertising, sales promotion etc.). The marketing communication of this company has quite positive rating, however there is a potential for some improvements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mv139/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Adéla Pražáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMANOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ycipka/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev