Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Blanka Konopiská
Bc. Blanka Konopiská
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti
Evalution of marketing communication selected companies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a hlavním cílem je zhodnotit současné marketingové komunikační strategie vybrané společnosti. První část diplomové práce je zaměřena na teoretickou část, ve které je představena podstata marketingu, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační procesy a popsány nové trendy v marketingové komunikaci. Druhá část diplomové práce je zaměřena …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications and the main objective is to evaluate current marketing communications strategy chosen company . The first part focuses on the theoretical part which introduces the essence of marketing, marketing mix, marketing communication, communication processes, and discussed new trends in marketing communications. The second part focuses on the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva