Lenka Chýlková

Diplomová práce

Analýza návštěvnosti internetových stránek topenářské společnosti

Website Attendance Analysis for the Heating Technology Company
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza návštěvnosti internetových stránek společnosti VIADRUS a.s. působící na trhu topenářské techniky. Nejdříve je charakterizováno prostředí společnosti, které je rozděleno na mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. Poté jsou nastíněna teoretická východiska měření návštěvnosti na internetových stránkách. Samotné měření návštěvnosti na stránkách je provedeno …více
Abstract:
The aim of this thesis is website attendance analysis for VIADRUS Inc. which operates on the heating technology market. First part of thesis is focused on the company´s enviroment which is devided into micro-enviroment and macro-enviroment. Then there are specified theoretical possibilities of websites attendance. The observation method is used for measurement on the websites. The analysis is devided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Petr Baránek
  • Oponent: Darina Čtvrtková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod