Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy – Marie Chlistovská
Marie Chlistovská
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Evaluation of Marketing Communication in Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Cílem bakalářské práce je zhodnotit účinnost marketingové komunikace společnosti a stanovit návrhy a doporučení pro zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na definování a klasifikaci základních pojmů marketingové komunikace – reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing a digitální …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of company Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia. The aim of the work is to evaluate the effectivity of marketing communication of the company and to establish suggestions and recommendations for improvement. The theoretical part focuses on defining and classifying the basic concepts of marketing communication – advertising, sales promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Richard Hartman, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva