Interaktivní učebnice / výuková aplikace – David Hospodský
David Hospodský
Bachelor's thesis
Interaktivní učebnice / výuková aplikace
Interactive Textbook / Educational Application
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce bylo vytvořit edukační web, který pojednává o fyzikálních zákonech. Toto zadání jsem si vybral pro to, abych mohl využít nejsilnější stránky mích znalostí, které jsem nasbíral během několika let studia na UTB, ale i mimo něj. V teoretické části zkoumám vše co je potřeba vědět o tom jak správně navrhovat webové stránky, co je důležité při motion grafice a jak ji navrhnout, …viacAbstract:
The purpose of my bachelor thesis is to create an educational web that clarifies physical laws. I chose this assignment to use the strongest aspects of my knowledge I have gained in several years of study at UTB and beyond. In the theoretical part, I examine everything you need to know about how to properly design web sites, what is important in motion graphics, and how to design it to act naturally …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hospodský, David. Interaktivní učebnice / výuková aplikace. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Práce na příbuzné téma
-
Violin Performance Motion Capture
Jakub Slezáček -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová