Marketingová komunikace společnosti Hyundai Centrum Praha s.r.o. – Gabriela Fetterová
Gabriela Fetterová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Hyundai Centrum Praha s.r.o.
Marketing communication of the company Hyundai Centrum Praha, s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Hyundai Centrum Praha, s.r.o. Na základě analýzy jednotlivých komunikačních nástrojů jsou navržena vhodná řešení pro zlepšení. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy marketingové komunikace a dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Hyundai Centrum …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of the company Hyundai Centrum Praha, s.r.o. Based on this analysis of communication tools are proposed solutions for improvement. In the theoretical part are defined basic terms of marketing communication and here are analyzed tools of marketing communication mix. In the practical part is introduced company Hyundai Centrum Praha, s.r.o., its scope …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zc9m8d zc9m8d/2
5. 12. 2016