Pragmatická rovina jazyka žáků na prvním stupni základní školy – Bc. Daniela Sluková
Bc. Daniela Sluková
Master's thesis
Pragmatická rovina jazyka žáků na prvním stupni základní školy
Pragmatic language level of pupils at lower elementary school
Abstract:
Diplomová práce se věnuje studiu pragmatické jazykové roviny u dětí na prvním stupni základní školy hlavního proudu. Její první část se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky, včetně narušené komunikační schopnosti,vývoji dětské řeči a legislativě základního vzdělávání. Praktická část shrnuje výzkum realizovaný k dané problematice.Abstract:
The thesis is focused on the pragmatic language level of basic school children. the theoretical part contains the definition of terms like speech disorder, the speech developement of speech and the legislative papers. The second part summarizes the research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m0nxr/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Pavlína BASLEROVÁ