Monika HRABCOVÁ
Bachelor's thesis
Řečová výchova na 1. stupni ZŠ praktické.
Edukation of speaking on the first degree of the practical basic school
Abstract:
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila především na proces komunikace, její východiska a formy. Věnuji se v ní i problematice osob s mentální retardací a vlivem tohoto postiţení na vývoj řeči, v závislosti na stupni mentální retardace. Pár slov je věnováno i základní škole praktické, v níţ se vzdělávají právě ţáci s lehkým stupněm tohoto postiţení, a zaměřuji svou pozornost na průběh …moreAbstract:
In the theoretical part of my dissertation, I have focussed on the process of communication, its sources and forms. I also look at the issue of mentally-retarded people and the effect of this retardment on their language development with a view to the level of mental retardation. I have also devoted some lines to a practical elementary school which teaches the slightly mentally-handicapped. I focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Kateřina Kunzová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRABCOVÁ, Monika. Řečová výchova na 1. stupni ZŠ praktické.. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová