Uplatnění psychologie v marketingu – Bc. Nelia Šymon
Bc. Nelia Šymon
Diplomová práce
Uplatnění psychologie v marketingu
The application of psychology in marketing
Anotace:
Daná diplomová práce se věnuje uplatnění psychologie v marketingu. V teoretické části práce je provedeno hodnocení významu psychologických přístupů v oblasti marketingu a charakterizuje se vliv emocí a motivace na spotřebitele. Význam psychologie v marketingu je rozebírán s ohledem na různé přístupy, které existují vůči spotřebnímu chování. V rámci zkoumání psychologie reklamy jsou stanovena jednotlivá …víceAbstract:
The thesis deals with the application of psychology in marketing. The theoretical part of the thesis evaluates the importance of psychological approaches in marketing and characterizes the influence of emotions and motivation on consumers. The importance of psychology in marketing is discussed with regards to the different approaches that exist to influence consumer behavior. Individual stages of advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/sek67/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Vliv primárních skupin na kupní rozhodování studentů
Sofiya Fomina -
Vliv omaku potahových tkanin autosedaček na kupní rozhodování zákazníka
Simona Kmeťová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu detergentů
Veronika Janoušková -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Jana Mihoková -
Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu
Michaela Kubíková -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková