Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Adam Zázvorka
Adam Zázvorka
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – seniors
Anotace:
Tuto bakalářskou práci rozdělením do dvou celků – teoretickou část a praktickou část. V prvním bodu teoretické části se zaměříme na vymezení pojmů, a to pojmů – senior, stáří a dlouhověkost. Ve druhém bodě se budu věnovat demografickému stárnutí populace na území České republiky a projekci Českého statistického úřadu. Třetí bod bude zaměřený na životní styl českých seniorů – co je náplní jejich života …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two units - the theoretical part and the analytical part. In the first part of the theoretical part we will focus on definitions of concepts, namely concepts - senior, old age and longevity. At the second point, I will focus on the demographic aging of the population in the Czech Republic and the projection of the Czech Statistical Office. The third point will focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o0a56/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev