Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Adam Zázvorka
Adam Zázvorka
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – seniors
Abstract:
Tuto bakalářskou práci rozdělením do dvou celků – teoretickou část a praktickou část. V prvním bodu teoretické části se zaměříme na vymezení pojmů, a to pojmů – senior, stáří a dlouhověkost. Ve druhém bodě se budu věnovat demografickému stárnutí populace na území České republiky a projekci Českého statistického úřadu. Třetí bod bude zaměřený na životní styl českých seniorů – co je náplní jejich života …moreAbstract:
This bachelor thesis is divided into two units - the theoretical part and the analytical part. In the first part of the theoretical part we will focus on definitions of concepts, namely concepts - senior, old age and longevity. At the second point, I will focus on the demographic aging of the population in the Czech Republic and the projection of the Czech Statistical Office. The third point will focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o0a56/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev