Ing. Petr Krekule

Diplomová práce

Marketingový mix spol. Rosana s.r.o.

Marketing mix of Rosana Ltd.
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketingový mix. Jejím cílem je seznámit čtenáře s jeho základy i širším kontextem, zdroji dat z kterých vychází, jakož i jeho uplatněním v praxi. V souladu s výše uvedeným cílem této práce je nejprve věnována pozornost teoretickým základům marketingu, dále pak zdrojům ze kterých vychází, používaným metodám i praktickým uživatelům. Důraz je kladen zvláště na jednotlivé …více
Abstract:
The topic of this dissertation is a marketing mix. It’s goal is to acquaint the reader with fundamentals of marketing mix, it’s source of data as well as it’s application in practise. In accordance with the above mentioned work’s goal the attention is in the first place paid to theoretical substance of marketing mix, it’s sources, used methods and it’s users. The emphasis is put especially on individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní