Marketingový mix spol. Rosana s.r.o. – Ing. Petr Krekule
Ing. Petr Krekule
Diplomová práce
Marketingový mix spol. Rosana s.r.o.
Marketing mix of Rosana Ltd.
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketingový mix. Jejím cílem je seznámit čtenáře s jeho základy i širším kontextem, zdroji dat z kterých vychází, jakož i jeho uplatněním v praxi. V souladu s výše uvedeným cílem této práce je nejprve věnována pozornost teoretickým základům marketingu, dále pak zdrojům ze kterých vychází, používaným metodám i praktickým uživatelům. Důraz je kladen zvláště na jednotlivé …víceAbstract:
The topic of this dissertation is a marketing mix. It’s goal is to acquaint the reader with fundamentals of marketing mix, it’s source of data as well as it’s application in practise. In accordance with the above mentioned work’s goal the attention is in the first place paid to theoretical substance of marketing mix, it’s sources, used methods and it’s users. The emphasis is put especially on individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n712s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev