Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Pavla Nedomová
Bc. Pavla Nedomová
Master's thesis
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení
Professional orientation of pupils with Specific Learning Disabilities
Anotácia:
Nedomová, Pavla. Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení, diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 88 s. Diplomová práce je zaměřena na problematiku profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení. Pozornost je věnována problematice profesní orientace a kariérnímu poradenství na základních školách. V praktické části je metodou kvantitativního výzkumného šetření analyzována …viacAbstract:
Abstract Nedomová, Pavla. Professional orientation of pupils with specific learning disabilities, thesis. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 88 s. The thesis is focused on the professional orientation of students with learning disabilities. Attention is paid to vocational guidance and career counseling in elementary schools. The practical part is a method of quantitative research analyzed the choice …viacKľúčové slová
specifické poruchy učení klasifikace reedukace specifických poruch učení vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení profesní orientace výchovný a kariérní poradce rodina Specific learning disabilities clasification remedy of specific learning disabilities education of students with specific learning difficulties professional orientation educational and career adviser family
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ej23f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2011
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová