Možnosti uplatnění principů komunitního vzdělávání ve vybrané pohraniční obci – Bc. Zuzana Nováková
Bc. Zuzana Nováková
Diplomová práce
Možnosti uplatnění principů komunitního vzdělávání ve vybrané pohraniční obci
Possibilities of applying the principles of community education at selected border village
Anotace:
Diplomová práce pojímá komunitní vzdělávání jako jednu z možností pro uskutečňování pozitivních sociálních změn na lokální úrovni, přičemž o lokálním celku je zde uvažováno jako o komunitě, která má své specifické problémy. Zpracováním relevantních údajů sesbíraných ve vybrané obci ověřuje možnosti uplatnění principů komunitního vzdělávání s ohledem na charakteristiky dané oblasti.Abstract:
This diploma thesis conceives of community education as one of the options for making positive social change at the local level, the local unit is considered as a community, which has its own peculiarities. The processing of relevant data collected in a selected community validates the possibility of applying the principles of community education with regard to the characteristics of the area.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qx20e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
K problematice obrany vlasti ve výuce Výchovy k občanství
Tereza Janků -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry
Jan Voříšek -
Projektová výuka ve Výchově k občanství
Štěpán Kyšák -
Dopady malé revize na Výchovu k občanství
Tereza Mísařová -
Zařazení průřezových témat do výuky výchovy k občanství pomocí využití práce s audiovizuálním materiálem
Eliška Brusová -
Implementace tematiky migrace do hodin výchovy k občanství
Eva Nečasová -
Problematika formování české národní identity na příkladu první světové války a její využití ve Výchově k občanství
Vladimír Holík