Marketingová komunikační strategie Knihovny Antonína Švehly – Bc. Alina Bagantsova
Bc. Alina Bagantsova
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie Knihovny Antonína Švehly
Marketing communication strategy of the Library of Antonin Svehla
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření efektivní marketingové komunikační strategie pro Knihovnu Antonína Švehly pro zvýšení povědomí o knihovně mezi potenciálními uživateli, posílení jejich loajality a udržení stávajících uživatelů. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku marketingového strategického řízení, situační analýzu, a to analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, principy modelu …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create an effective marketing communication strategy for the Library of Antonin Svehla to increase awareness of the library among potential users, strengthen their loyalty and retain existing users. The theoretical part of the thesis focuses on the problem of marketing strategic management, situational analysis, i.e., analysis of the external and internal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva