Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty – Karolína Pleskačová
Karolína Pleskačová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Customer satisfaction of selected café: economic and cultural aspects
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti zákazníků, v rámci které se snaží prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, s čím jsou, nebo naopak nejsou zákazníci spokojeni, a následně navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou s využitím odborné literatury vysvětleny pojmy související …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction, focusing on assessing both satisfied and dissatisfied aspects among customers through a marketing research. Based on the research results, measures are suggested that will lead to an increase in their satistaftion. The thesis is divided into a theoretical a practical parts. The theoretical part explains concepts related to the issue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLESKAČOVÁ, Karolína. \textit{Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pv9q2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková
Názov
Vložil
Vložené
Práva