Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Dávid Lipták
Bc. Dávid Lipták
Master's thesis
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Synergistic effect of individual tools in Integrated Marketing Communication
Abstract:
Thesis theme is the integrated marketing communication in the context of the synergies that should be bring by using of its tools. The topic is current, many companies have not found a way to overcome barriers to integration and effective communication yet. In my work I deal with analysis of specific tools used in the campaign, their interconnection and the idea, that not for each product is suitable …moreAbstract:
Téma diplomové práce je integrovaná marketingová komunikace v kontextu synergického efektu, který by mělo využití její nástrojů přinášet. Téma je aktuální, mnoho společností doposud nenašlo způsob, jak překážky integrace překonat a komunikovat efektivně. Ve své práci se zabývám rozborem konkrétních nástrojů použitých v kampani, jejich provázaností a myšlenkou toho, že ne pro každý produkt se hodí, …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uth8d/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović