Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu – Adéla Krompová
Adéla Krompová
Bakalářská práce
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Visual identity and communication of private historical object
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nové vizuální identity a komunikace soukromého zámku Boskovice. Cílem práce je vytvoření takového designu, který pozvedne zámek do 21. století, ale zároveň zachová úctu k jeho aristokratickým majitelům a historii. Nový vizuální styl, kterým se zámek prezentuje, zahrnuje logo, typografii, barevnost a fotografie a inspiruje se samotným objektem a jeho historií …víceAbstract:
This bachelor‘s thesis explores the creation of a new visual identity and communication for the private castle Boskovice. The thesis aims to create a design that will bring the castle into the 21st century, while at the same time preserving respect for its aristocratic owners and history. The new visual style by which the castle presents itself includes a logo, typography, colour scheme, and photography …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Lucie Vlčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva