Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám – Bc. Kateřina Pešavová
Bc. Kateřina Pešavová
Diplomová práce
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám
Consumer behaviour towards private label brands
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve vztahu k privátním značkám. Hlavním cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi potravin privátních značek. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů k privátním značkám a určit preference spotřebitele na zkoumaném trhu. Primární data byla získána kombinací dotazníkového šetření …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label brands. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decisions of private label food products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label brands and consumer preferences. Primary data (n=609) was collected through a questionnaire survey in March, April …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva