Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin – Bc. Nikola Nevřivová
Bc. Nikola Nevřivová
Master's thesis
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Consumer behaviour in relation to food quality labels
Abstract:
Nevřivová, N. Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá problematikou chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin. Hlavním cílem této diplomové práce bylo identifikovat postoje a preference spotřebitelů ve vztahu ke značkám kvality potravin. Dílčím cílem bylo zjistit a popsat postoje …moreAbstract:
Nevřivová, N. Consumer behaviour in relation to food quality labels. Diploma the-sis. Brno: Mendel University, 2020.This diploma thesis considers the problematic consumer behaviour in relation to food quality labelling. The main and sectional purpose of this thesis is to identify consumer attitudes and preferences towards food products, which contain labels pertaining to food quality. The primary data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEVŘIVOVÁ, Nikola. \textit{Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1f2qcf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová