Adéla Topolčanová

Bachelor's thesis

Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

Perception of TV Commercials Which Support LGBTQI+ Community by Generation X
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním televizních reklam s využitím LGBTQI+ komunity generací X. Teoretická část se věnuje televizní reklamě, LGBTQI+ komunitě, generaci X a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabýva popisem vybraných televizních reklam pro polostrukturované kvalitativní rozhovory a analýzou získaných dat pomocí této metody. Na základě získaných poznatků byla vytvořena …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the perception of TV commercials which support LGBTQI+ community by Generation X. The theoretical part focuses on TV commercials, the LGBTQI+ community, Generation X and the decision-making process. The practical part deals with the description of selected TV commercials for semi-structured qualitative interviews and the analysis of the data obtained by this method. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Topolčanová, Adéla. Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe