Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X – Adéla Topolčanová
Adéla Topolčanová
Bachelor's thesis
Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
Perception of TV Commercials Which Support LGBTQI+ Community by Generation X
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním televizních reklam s využitím LGBTQI+ komunity generací X. Teoretická část se věnuje televizní reklamě, LGBTQI+ komunitě, generaci X a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabýva popisem vybraných televizních reklam pro polostrukturované kvalitativní rozhovory a analýzou získaných dat pomocí této metody. Na základě získaných poznatků byla vytvořena …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the perception of TV commercials which support LGBTQI+ community by Generation X. The theoretical part focuses on TV commercials, the LGBTQI+ community, Generation X and the decision-making process. The practical part deals with the description of selected TV commercials for semi-structured qualitative interviews and the analysis of the data obtained by this method. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOPOLČANOVÁ, Adéla. \textit{Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1yyaya/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Topolčanová, Adéla. Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová