Analýza výstupních vědomostí a dovedností v rámci trivia u žáků v 10. ročníku ZŠ speciální – Mgr. Barbora Majerová
Mgr. Barbora Majerová
Master's thesis
Analýza výstupních vědomostí a dovedností v rámci trivia u žáků v 10. ročníku ZŠ speciální
Analysis of final knowledges and skills achieved in trivium of pupils in the 10 th class of the special school
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku žáků s mentálním postižením, kteří se vzdělávají na ZŠS. Práce je členěna do čtyř kapitol a obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem mentální postižení, charakterizuje jeho druhy, zmiňuje možné příčiny vzniku poruchy a systém její klasifikace. Seznamuje s legislativním vývojem v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
The thesis focuses on the problems of mentally impaired pupils who are educated at elementary special school. The work is divided into four chapters, containing theoretical and practical parts. The theoretical part defines the term of mental impairment and characterizes its types, possible causes of the disorder and its classification system. It also presents the legislative development in the field …moreKeywords
mentální postižení mentální retardace demence zdánlivá mentální retardace etiologie klasifikace inteligenční kvocient lehká mentální retardace středně těžká mentální retardace těžká mentální retardace hluboká mentální retardace jiná mentální retardace nespecifikovaná mentální retardace adolescence inkluze legislativa žák se speciálními vzdělávacími potřebami osoba s mentálním postižením podpůrná opatření edukace žáků s mentálním postižením předškolní vzdělávání povinná školní docházka střední vzdělávání celoživotní vzdělávání základní škola speciální didaktické zásady metody prostředky výukové formy didaktický trojúhelník Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální trivium Matematika a její aplikace Jazyk a jazyková komunikace metody výuky trivia mental impairment mental retardation dementia pseudo-oligophrenia aetiology classification intelligence quotient mild mental retardation moderate mental retardation severe mental retardation profound mental retardation other mental retardation unspecified mental retardation inclusion legislation pupil with specific educational need mentally impaired person supportive measures education of pupils with mental impairment pre-school education compulsory school education secondary school education long-life education elementary special school didactic rules methods means teaching forms didactic triangle General Education Programme for Elementary Special School Education the trivium Mathematics and its Application Language and Language Communication methods of teaching the trivium
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l3r5a/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAJEROVÁ, Barbora. \textit{Analýza výstupních vědomostí a dovedností v rámci trivia u žáků v 10. ročníku ZŠ speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2c2eg5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Tvorba výukového materiálu pro obor vzdělání Malířské a natěračské práce
Miloš Špinar -
Tvorba výukových materiálů pro oblast Člověk a příroda Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální
Kateřina Skybová