Marek Bartoš
Bachelor's thesis
Komunikační strategie vybrané firmy
Communication strategy of a chosen company
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané firmy. Hlavním cílem práce je zjistit spotřebitelské preference potenciálních zákazníků vybrané firmy a na základě posouzení stávajícího komunikačního mixu formulovat doporučení pro úpravu komunikační strategie. První část bakalářské práce je založena na monitoringu sekundárních zdrojů. Poznatky jsou následně aplikovány v druhé části práce, …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the communication strategy of a chosen company. The main objective of the thesis is to identify the consumer preferences of potential customers of the chosen company and to formulate recommendations for the communication strategy based on the assessment of the existing communication mix. The first part of the bachelor thesis is based on the monitoring of secondary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedúci: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev