Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony – Eliška Doubravová
Eliška Doubravová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Analysis of the Consumer Behaviour in the Mobile Phone Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů a jejími hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Teoretická část práce definuje pojmy jako spotřebitelské chování, nákupní chování a nákupní rozhodovací proces. Dále je v práci charakterizována společnost Apple a produkt iPhone. Praktická část je věnována popisu metodiky výzkumu a následné analýze výsledků …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of a consumer behaviour on the mobile phones market and main factors influencing this behavior. The theoretical part of the thesis defines terms such as consumer behaviour, purchasing behavior and purchasing decision-making process. In addition, Apple and the iPhone product are characterized in the thesis. The practical part is devoted to the description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedúci: Ivana Jánošíková
- Oponent: Dalibor Pak
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová