Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence – Aneta Plecová
Aneta Plecová
Bachelor's thesis
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Comparison of the Effectiveness of the Various Communication Mix Tools of the Selected Company within the Competition
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační nástroje e-shopu Xantea.cz, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení, kterých může e-shop využít pro efektivní komunikaci. Teoretická část se zabývá metodou STP a komunikačním mixem, tedy jednotlivými komunikačními nástroji, měřením efektivity komunikace a specifikací metodiky výzkumu. Praktická část obsahuje představení sledované firmy, …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication tools of the e-shop Xan-tea.cz, its effectiveness and subsequently to propose improvements that the e-shop can use for effective communication. The theoretical part deals with the STP method and the communication mix (individual communication tools), the measurement of communication efficiency and the methodology of the research. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLECOVÁ, Aneta. \textit{Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/413vjo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plecová, Aneta. Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Uplatnění nástrojů sociálního marketingu u poskytovatelů sociálních služeb
Adéla KAISEROVÁ -
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Anastasiya Ordina -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská