Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Anna TROJANOVÁ
Bc. Anna TROJANOVÁ
Master's thesis
Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Development of digital literacy in Czech language and Literature teaching at the 2nd level of primary school
Abstract:
Cílem práce je hledat v učebnicích a pracovních sešitech Českého jazyka nakladatelství Fraus cvičení, která rozvíjí digitální gramotnost. Druhým cílem je vytvořit sadu cvičení pro rozvoj digitálních kompetencí.Abstract:
The aim of the work is to find exercises that develop digital literacy in textbooks and workbooks of the Czech language published by Fraus. The second aim is to create a set of exercises for the development of digital competences.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TROJANOVÁ, Anna. Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the Czech Language and Lower Secondary School Teacher Training in the Russian Language
Theses on a related topic
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková