Oleksandr Hayduk
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného hotelu na trhu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingového a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového a komunikačního mixu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing mix of NH Prague City hotel. The thesis evaluates all marketing mix resources because only their close connection can ensure effective promotion of the services of the hotel on the market. The theoretical part is focused on the definition of both marketing mix and communication mix. The practical part is focused on the analysis of marketing and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAYDUK, Oleksandr. \textit{Marketingový mix vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/4ucra3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Barbora NOVOTNÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová