Marketingová komunikace zvolené společnosti – Bc. Marek Matiášek
Bc. Marek Matiášek
Diplomová práce
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Marketing communication in the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací železniční společnosti České dráhy, a.s. Hlavním cílem práce je inovace produktu Včasná jízdenka a doporučit nejefektivnější řešení propagace tohoto produktu. Inovovaný produkt může přinést společnosti České dráhy, a.s. zvýšení zisku i zlepšení vztahů s veřejností (public relations). Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretická …víceAbstract:
Master's Thesis is focused on marketing communication of railway company České dráhy, a.s. The main goal of the thesis is innovation of one of the products offered - First Minute Ticket (Včasná jízdenka). In addition I will recommend the most effective solution in regards to propagation of this product. Such innovated product may bring to the company České dráhy, a.s. increase of profit as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva