Bc. Jakub Al Charragh

Diplomová práce

Význam emocí v marketingu

Meaning Application of Emotions in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje významu a využití emocí v marketingu. V úvodní části autor nejprve vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a psychologie emocí. Dále charakterizuje psychologické aspekty emočního prožívání osobnosti ve vazbě na marketingovou komunikaci. Blíže rozebírá pojmy sociální reklama, etická regulace, smyslový marketing a zaměřuje se na působení emocionálních apelů v reklamě. Analytická …více
Abstract:
The thesis is devoted to the meaning and application of emotions in marketing. In the first part, the author initially defines the basic concepts of marketing and the psychology of emotions and characterizes the psychological aspects of emotional perception of personality in relation to marketing communications. Then follows analysis of the concepts of social advertising, ethics regulation, sensory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní