Bektur Aibekov
Bachelor's thesis
Manažerské dovednosti
Managerial skills
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou Manažerské dovednosti. Cílem práce je definovat vlastnosti a potřebné dovednosti lidí ve vedoucích pozicích a zjistit, jaký vliv měla pandemie způsobená nemocí Covid-19 na změnu požadavků právě u manažerských pozic. Výsledek této bakalářské práce je výstup, který obsahuje návrh řešení pro přizpůsobení konkrétní části pracovního trhu v online prostředí při …moreAbstract:
The main topic of this thesis is Managerial skills, however, we will get into something deeper and more researchful within the managerial skills and will try to find out how these skills have changed and are seen under the circumstances of the pandemic at a certain company and then at the and we will try to offer a solution that the company can potentially implement to improve the workflow in its walls …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Optimalizace organizační struktury podniku
Lenka Kožená -
Vliv organizační struktury na řízení cash flow
Markéta Tintěrová -
Organizační struktura a systém řízení vybraného podniku
Kenovský Kenovský -
Optimalizace organizační struktury
Jan Chládek -
Optimalizace organizační struktury podniku
Lenka Flašíková -
Optimalizace organizační struktury podniku
Pavel Zimmermann -
Funkce a struktura aktivit firemního systému řízení lidských zdrojů
Yulia Lomako -
Národní Lisabonská strategie - struktura, funkce a řízení
Jaroslava Kroupová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights