Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz – Bc. Alice Hanke
Bc. Alice Hanke
Diplomová práce
Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
Optimization of the Category Page for Headphones on the e-shop Datart.cz
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uživatelským testováním kategorické stránky sluchátek e-shopu datart.cz. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který definuje základní pojmy a přibližuje čtenáři pohled na spotřebitele a vlivy, které jej ovlivňují a nákupní rozhodovací proces. Práce dále přibližuje problematiku e-commerce a segmentu sluchátek na českém trhu. Problematiku uzavírá představení …víceAbstract:
The thesis deals with user testing of the categorical page of headphones on e-shop datart.cz. An important part of the thesis is the theoretical part, which defines the basic concepts and introduces the reader to the view of the consumer and the influences that affect him/her and the purchase decision-making process. The thesis also introduces the issue of e-commerce and the segment of headphones on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanke, Alice. Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová