Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Martin Jaša
Bc. Martin Jaša
Diplomová práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s energetickými nápoji. Na základě zpracování teoretické části získáme všeobecné znalosti, které s touto problematikou souvisí. V následné analytické části, budou za pomoci sestaveného a vyhodnoceného dotazníkového šetření zhotoveny návrhy pro společnost nabízející energetické nápoje, které si kladou za cíl zvýšit efektivitu prodeje pomocí navrhovaných …víceAbstract:
The thesis deals with consumer buying behaviour on the energy drinks market. Thanks to the theoretical part of the thesis, we gain a general knowledge related to this topic. Based on this information and the questionnare survey made by the author, the following practical part is then suggesting various marketing activities for chosen company selling energy drinks that will help increase the effectivness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xbtjp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová